lørdag den 13. august 2011

Kærlighed & krydderier :p


Heey.

Så fik jeg taget mig sammen til at skrive herinde igen.

nå men siden sidst. Har jeg været på spejderfestivalen. Det var en super fantastisk tur, Uha alle de mennesker jeg mødte der. Der var noget som hed LKB(Ludwids Kærligheds Basun). Total awesome sted, hang meget af tiden ud der. Det var så hyggeligt at sidde derinde sammen med en masse andre mennesker og bare sidde og snakke. 

Der var jo så en fyr jeg mødte der. 
Han er utrolig sød og dejlig, kan slet ik få ham ud af mine tanker, Jeg gav rigtig meget af mig til dig da vi var på lejren. Har aldrig gjort sådan noget før for en dreng.
Du betyder en hel del for mig allerede, selvom om vi li først har mødt hinanden. bare det at jeg holdte mig vågnen om natten kun for at være sammen med dig. også bare det vi gjorde den ene aften, jeg fortryder det slet ik, for det var vildt fantastisk, især fordi det var dig. Men håber så inderligt, at der sker noget mere i forhold til os to. for jeg savner dig helt vildt og kan ik glemme dig overhovedet li nu.bare de morgner sammen med dig, var jo herre skønt, har ik tilbragt mine morgener sammen med en fyr i rigtig lang tid, følte mig helt tryg og varm indeni da jeg lå med dig. det var så dejligt.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar