torsdag den 9. juni 2011

Mums :-)

Kære ....?

Ja så skriver jeg i min blog igen, der går jo lidt tid igen før jeg skriver.

jeg er jo igang med mine eksamer og føler det bliver min undergang :/
sidder faktisk og laver det sidste klar inden i morgen hvor jeg skal op i mundligt dansk.
Det er faktisk meget hyggeligt at sidde i spisesalen med nogle piger,der laver mindebog, for folk kan skrive i den inden efterskolen er slut.
det er nu noget lort at efterskolen snart slutter, det har været et fantastisk år med en masse fantastike dejlige mennesker, vil savne det rigtig meget <3 :/.
Mums ham den dejlige har været i mine tanker i rigtig lang tid nu, bare den anden dag jeg så dig på skype blev jeg helt glad inden i ;i. DU betyder utroligt meget for mig, kan slet ik glemme dig, du er utrolig dejlig, du er li min type, bare helt igennem fantastisk ;i. var så bange det hele var ødelagt den mandag, blev så ked af det, og jeg er så ked af det jeg sagde det, men du må tro mig jeg sagde sandheden for dig ;i.
Hyg jer Knuzz Rikke :-)
Xander- Falder for din type :p.
http://www.youtube.com/watch?v=760FZYATmVM&feature=BFa&list=PLAD341A145F5DBD6A&index=2

Ingen kommentarer:

Send en kommentar